WikiLeaks: FARC-EP elbarcinocolombia@yahoo.com mail archive

This message is part of a particular mailbox provided at WikiLeaks and it should be discussed here.

Tanja Nijmeijer

Beste Tanja,

In de hoop dat je dit bericht zal krijgen zal ik deze mail opluisteren met met kreten als AK47 e.d.
Het enigste wat ik wil is jouw het aller beste en een gelukkig nieuwjaar toewensen.
Ook het woord Brisant zal het goed doen en mogelijke interesse wekken om dit bericht te gaan vertalen.
Ik ga er nog steeds van uit dat jij de enigste nederlander bent met lidmaatschap Farc en ze jou mischien gaan vragen om dit bericht te vertalen.
Ik wil je bij deze laten weten dat ik het een bijzonder moedige stap is die je hebt genomen en hoop dat dit avontuur positief voor je gaat aflopen. Ik bid voor je en hou het nieuws dagelijks in de gaten en leef enorm met je mee.
Is het mischien mogelijk om jouw een persoonlijke brief te sturen??

Groeten uit Holland,
Gerhard.

Entry for this page on WikiLeaks | Discussion page on WikiLeaks | wikileaks.org
Main Index | Thread Index | Author Index